Muuseumid ja digitaalne kultuuripärand
  • Esileht
  • Uudised ja blogi
  • Teadusprojektid
  • Juhendid
  • Kontakt
  • Edulood
i-Game

Teadusprojektid

  • Digitaalne kultuuripärand kui ühiskondlik ressurss
  • i-Game
    • Kultuuripärand videomängudes
    • Töötuba detsembris '25
    • Töötuba juunis '25
  • Andmedialoogid / Data Conversations
  • Kuidas peegeldab ERRi sisu Eestit?
  • Eesti humanitaarteaduslike andmekogude digitaristu
  • Muuseumide ühiskondlik mõju ja andmed
    /
  • Teadusprojektid
  • /
  • i-Game
  • /
  • Töötuba juunis '25

MÄNGUDE KOOSLOOME TÖÖTUBA JUUNIS

Eesti Rahva Muuseum (ERM) korraldab i-Game'i projekti raames kaasloome töötoa, mis toimub teisipäeval, 17. juunil 2025 kell 10:30–16:00 ERMis (Muuseumi tee 2, Tartu), Maailmafilmi saalis.

Töötoa eesmärk on tuua kokku muuseumi- ja tekstiilisektori spetsialistid ning mängutööstuse eksperdid, eesmärgiga tugevdada koostööd nende valdkondade vahel ning arendada innovaatilisi mänge. ERM kutsub osalema:

🎟 inimesi, keda huvitavad mängud ja kultuur
🎟 kes tegelevad videomängude ja analoogmängude loomisega
🎟 mängutööstuse kogukonna liikmeid
🎟 moedisainereid, tekstiiliala eksperte ja muuseumitöötajaid
🎟 digikultuuri huvilisi

i-Game’i projekt soovib luua mängude koosloome kogukonna, millel oleks märkimisväärne mõju innovatsioonile, jätkusuutlikkusele, sotsiaalsele sidususele ja arengule. Projekti peamine eesmärk on kavandada ja arendada koostööplatvorm, millel on digitaalsed funktsioonid ja võimekus, et võimaldada erinevatel osapooltel (kasutajatel) kaasdisainida mobiilseadmetele ja virtuaalreaalsusseadmetele mõeldud mänge.

i-Game’i projekti viiakse ellu Euroopa Liidu teadusuuringute ja innovatsiooni peamise rahastamisprogrammi „Horisont Euroopa“ raames ning see on saanud rahastust Euroopa Liidult.

Registreerimine

 

Päevakava

10:30-12:30 Sissejuhatus, platvormi katsetus

12:30 Lõuna ERMis

13:15-16:00 Platvormi katsetus, kokkuvõte


Tagasiside küsimustik osalejatele


https://www.erm.ee/et/content/teadustöö  www.enmconferences.ee  https://www.erm.ee/en/content/research
  • Eesti keeles
  • ENGLISH
  • Esileht
  • Uudised ja blogi
  • Teadusprojektid
    • Digitaalne kultuuripärand kui ühiskondlik ressurss
      • Digipärandi loovkasutuse seminarid
      • Digipärandi muuseumiinkubaator
      • Digipärandi loovkasutamise kiirõpituba
      • Digiloomingu konkurss
    • i-Game
      • Kultuuripärand videomängudes
      • Töötuba detsembris '25
      • Töötuba juunis '25
    • Andmedialoogid / Data Conversations
      • Aita kujundada uusi tööriistu muuseumide ühiskondliku mõju hindamiseks
    • Kuidas peegeldab ERRi sisu Eestit?
    • Eesti humanitaarteaduslike andmekogude digitaristu
    • Muuseumide ühiskondlik mõju ja andmed
      • Numbripõnevus
  • Juhendid
    • Andmed kultuuriasutuses (projekt ME-MIND)
    • Muuseumid ja ühiskondlik mõju (projekt MOI)
  • Kontakt
  • Edulood
  • Eesti keeles
  • ENGLISH