Muuseumid ja digitaalne kultuuripärand
  • Esileht
  • Uudised ja blogi
  • Teadusprojektid
  • Juhendid
  • Kontakt
  • Edulood
i-Game

Teadusprojektid

  • Digitaalne kultuuripärand kui ühiskondlik ressurss
  • i-Game
    • Kultuuripärand videomängudes
    • Töötuba detsembris '25
    • Töötuba juunis '25
  • Andmedialoogid / Data Conversations
  • Kuidas peegeldab ERRi sisu Eestit?
  • Eesti humanitaarteaduslike andmekogude digitaristu
  • Muuseumide ühiskondlik mõju ja andmed
    /
  • Teadusprojektid
  • /
  • i-Game
  • /
  • Töötuba detsembris '25

MÄNGUDE KOOSLOOME TÖÖTUBA DETSEMBRIS

Eesti Rahva Muuseum (ERM) korraldab i-Game'i projekti raames mängude koosloome töötoa, mis toimub K, 8. detsembril 2025 kell 10.30–16.00 ERMis Maailmafilmi saalis (Muuseumi tee 2, Tartu).

Töötoas kasutame i-Game'i koosloome platvormi testversiooni, et ühiselt disainida mänge mobiilile, arvutile või virtuaalreaalsuse seadmetele. Arendatavad mänguideed valitakse välja kohapeal ühiselt, nii et tulla võib nii mänguideega kui ka ilma selleta.

Ootame õpituppa osalema kõiki

  • mängu- ja kultuurihuvilisi,
  • video- ja lauamängude loojaid,
  • mängukogukondade inimesi,
  • moedisainereid, tekstiilispetsialiste ning
  • muuseumitöötajaid.
< < < Registreerima > > > 

i-Game'i projekti rahastab Euroopa Liit teadus- ja innovatsiooniprogrammi Horizon Europe kaudu. Osalejatele on õpituba tasuta.  

Päevakava

10.30-12.30 Sissejuhatus, platvormi katsetus

12.30 Lõuna ERMis

13.15-16.00 Platvormi katsetus, kokkuvõte

Projekti viib läbi tehnoloogia-, ettevõtlus- ja kultuurivaldkonna partnerite ühendus eesmärgiga luua mängude koosdisainimise platvorm. 

Projekti koordinaatorid on Centre for Research & Technology Hellas (CERTH) ja Business and Cultural Development Centre (KEPA) ning partnerid Raising the Floor, Cookie Box Group Gamification & Serious Game, Nurogames GmbH, KU Leuven, Unisystems Luxembourg,Open Impact, Museospace, Prato Textile Museum ja Eesti Rahva Muuseum. ERM vastutab muuseumide ja kultuurivaldkonna uuringute ning platvormi pilootkatsetuste eest. Loe projekti kohta rohkem siit.

Selle teksti ja arvamuste eest vastutab autor; need ei pruugi kajastada Euroopa Liidu ega Euroopa Teadusuuringute Rakendusameti (REA) seisukohti. Euroopa Liit ega rahastav asutus ei vastuta nende sisu eest.

https://www.erm.ee/et/content/teadustöö  www.enmconferences.ee  https://www.erm.ee/en/content/research
  • Eesti keeles
  • ENGLISH
  • Esileht
  • Uudised ja blogi
  • Teadusprojektid
    • Digitaalne kultuuripärand kui ühiskondlik ressurss
      • Digipärandi loovkasutuse seminarid
      • Digipärandi muuseumiinkubaator
      • Digipärandi loovkasutamise kiirõpituba
      • Digiloomingu konkurss
    • i-Game
      • Kultuuripärand videomängudes
      • Töötuba detsembris '25
      • Töötuba juunis '25
    • Andmedialoogid / Data Conversations
      • Aita kujundada uusi tööriistu muuseumide ühiskondliku mõju hindamiseks
    • Kuidas peegeldab ERRi sisu Eestit?
    • Eesti humanitaarteaduslike andmekogude digitaristu
    • Muuseumide ühiskondlik mõju ja andmed
      • Numbripõnevus
  • Juhendid
    • Andmed kultuuriasutuses (projekt ME-MIND)
    • Muuseumid ja ühiskondlik mõju (projekt MOI)
  • Kontakt
  • Edulood
  • Eesti keeles
  • ENGLISH