UUDISED
Aita kujundada uusi tööriistu muuseumide ühiskondliku mõju hindamiseks
Eesti Rahva Muuseum liitus rahvusvahelise projektiga „Data Conversations for Impact“, mille eesmärk on toetada kultuuri- ja loomemajanduse valdkondade ühiskondliku ja majandusliku mõju mõtestamist ning suurendada nende andmepõhist ja tehisintellekti toetavat suutlikkust.
Uus interaktiivne installatsioon avab kultuuripärandi ja tehisaru dialoogi
Eesti Rahva Muuseumis avati 12. juunil installatsioon "Quantum est in libris", mille on loonud tuntud kunstnike duo Varvara & Mar, kes on seekord fookusesse võtnud eestlaste kultuuripärandi ning selle suhestumise kaasaegse tehnoloogiaga.
Digipärandi muuseumiinkubaator
Kuidas Eesti digipärand viia rahvale lähemale, teha kättesaadavamaks ja leida sellele loovaid, ühiskondlikke protsesse toetavaid rakendusi? Kui see on sinu huviks, siis kutsume osalema digipärandi muuseumiinkubaatorisse. Loe lisaks
Loe lisaks
17.06.2025 Mängude koosloome töötuba
Eesti Rahva Muuseum (ERM) korraldab i-Game projekti raames kaasloome töötoa, mis toimub teisipäeval, 17. juunil 2025 kell 10:30–16:00 ERMis (Muuseumi tee 2, Tartu). Töötoa eesmärk on tuua kokku muuseumi- ja tekstiilisektori spetsialistid ning mängutööstuse eksperdid, eesmärgiga tugevdada koostööd nende valdkondade vahel ning arendada innovaatilisi mänge.
Loe lisaks
Näited digiloomingu konkursiks
Kuna käimas on Eesti Raamatu 500. aasta, oleme käima pannud väikese konkursi, mis liidab raamatumaailma digimaailmaga. Konkursist saab täpsemalt lugeda siit ja all oleme ära toonud mõned näited, mis võiksid loomingulise töö algatuseks mõtte tööle panna. Võib-olla annavad need näited suuna kätte, võib-olla aga tulevad hoopis omad mõtted - mõlemat pidi on tore! Kui aga nendest näidetest jääb väheks, heida pilk ka sellele leheküljele!
Loe lisaks